piątek, 11 stycznia 2013

Prolog

- Aaaa ! nie wierze! mamo , tato dziękuję Wam! - wykrzyczałam radośnie.
- W końcu o tym marzyłaś , to chciałaś dostać na 18-stke. - powiedział lekko smutny tata.
Podeszłaś do rodziców i przytuliłaś ich z całych sił.
- Tak , zawsze chciałam pojechać do Anglii , do Londynu. I dzięki Wam pojadę!
- Teraz już nie ja Cię będę budzić codziennie rano - powiedziała z lekkim uśmiechem mama.
- Będę dzwonić codziennie wieczorem , mówić co się dzieję , jak tam jest. 
- Będziemy tęsknić malutka... - powiedział przygnębiony tata.
- Już nie malutka , tylko dorosła. - powiedziałam z dumą. - i podbiegłam do Emi która stała nie daleko , i cieszyła się razem ze mną.
Była to moja najlepsza przyjaciółka , to właśnie razem z Nią wylatuje do pięknego Londynu.
- Nasze życie się zmieni kochana - powiedziała.
- Oj zmieni zmieni... 
Ale nie sądziłam , że aż tak bardzo...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak , nie opisałam tu bohaterów, wyobraźcie sobie że to Wy jesteście bohaterką ,
i Wasza przyjaciółka ! ^^
Mam nadzieję że będziecie mnie wspierać ,
i że będziecie czytać bloga jak i komentować. / Tori <3

4 komentarze:

  1. Cudownie się zapowiada :D ^^ Mam opóźnienie duże bo już dużo napisałaś ale dopiero zaczynam czytać :)Tynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      ale myślę że są plusy , bo jeśli opowiadanie wciągnie , a mam taką nadzieję i bardzo bym chciałam *,* to się lepiej czyta , bo nie trzeba czekać tych kilku godzin tylko od razu masz kolejny rozdział , haha <3

      Usuń
  2. Dopiero zaczynam czytać ale na pewno będzie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się wspaniale :D Będę częstym gościem /Kasia/

    OdpowiedzUsuń